Äntligen fredag

Ja så säger många som ska gå på helg efter jobbet. Själv ska man jobba hela helgen så min helg får bli på måndag. :)
Men denna helgen kommer min kollega Magda tillbaka från sin mammaledighet. Så det ska bli kul att ha henne där igen. Vi har ju jobbat samma helger i alla år så det har varit lite konstigt utan henne. Men har ju fått haft duktiga Yvonne som hennes ersättare så det har gått bra. Nu är det ju jag som ska vara ledig snart och då får dom två styra upp på helgen istället. Jag och Magda går lite om varandra. Men denna helgen har jag båda två där! Vilket kommer bli super!

Det här blir förmodligen min sista helg som jag jobbar nu på LÄNGE! Så jag ska göra mitt bästa och inget ska få mig på dåligt humör. Inte en enda kund. :)

Morgonen med hundarna har inte varit den roligaste då jag har fått bli arg på dom några gånger för att dom bara håller på och juckar och inte lyssnar. På promenaden höll jag dom kopplade hela tiden nästan då jag inte orkade tjata på dom hela tiden. Dom är verkligen helt knäppa för tillfället. Nu har dom äntligen lagt sig till ro här i soffan. Så ska bli intressant när jag ska släppa ut dom för en sista rastning innan jag åker iväg och dom får vara själva ett tag.

Nu ska jag slappa lite innan det är dags att åka.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0