Elina <3

Nu är ärtan här!! :) ärtan blev en liten söt underbar Elina, en dotter! Tänk att nu är vi en familj. Väntan är över och jag får äntligen hålla henne i min famn. Äntligen ska jag få vara med dig, hålla dig nära och älska dig så mycket som det bara går!

Förlossningen var bland det absolut häftigaste jag varit med om. Hatten av för vår otroliga kropp!
Även fast jag aldrig haft så ont som jag hade det under löpande gång och även fast det brände och var hur jobbigt och utmattande som helst så var det samtidigt en underbar upplevelse. Helt klart värt det!

Förlossningen tog väldigt många timmar och jag förlorade lite för mycket blod så blodtrycket gick ner och blev lågt och jag blev groggy och har varit det till och från ända tills igår kväll. Blev tvungen att sy några stygn i underlivet också då jag gick sönder lite grann.
Vi blev inlagda på sjukhuset på torsdagen strax innan 19 och på morgonen därpå föddes hon. Alltså fredagen den 22 februari klockan 8.57. Då har jag haft värkar LÅNGT innan vi åkte in.
Elina vägde 3705g och var 51 cm när hon föddes <3 Helt perfekt! :)

Vilken resa säger jag bara! Nu ska den nya resan börja och vi ska lära känna varandra. Men att så starka känslor kan komma så fort, helt otroligt. Jag kommer göra allt för att försöka bli så bra mamma jag bara kan. All kärlek till lilltösen! En kärlek som inte går att beskriva. Välkommen mitt älskade lilla barn! <3 För mig betyder du allt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0