God morgon

Somnade visst i soffan igår när jag kommit hem från stallet. Va nog lite trött. :)
Börjar känna ett sånt ridsug varje gång jag är där nu så det nästan är jobbigt att åka dit ibland. Jag vet ju att fina hästen bara står och väntar. Fast är nog bra att hon får lite vintervila nu från allt som har med mig att göra och bara får vara häst i några veckor. Vågar ju inte riktigt hålla på å tömköra och så nu heller eftersom jag har börjat få sammandragningar. Tänk om bebis vill komma när jag står i i ridhuset? Haha.. Är samma när jag är ute på promenad med hundarna, då håller jag mig nu ute längs vägarna så jag kan bli hämtad om nått skulle sätta igång. Vet ju inte hur det ska kännas men är väl lite nervös för att inte kunna ta mig iväg ifall det skulle sätta igång när man går där själv.

Idag blir det en lugn dag igen som många andra nu för tiden. Christer ska jobba så jag får roa mig bäst jag vill.

Bjuder på en bild på Beautys färgskiftning. :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0