god natt

Hemma från jobbet och middagen är i magen och äntligen så ligger jag i sängen och ska snart låta mig själv sova. Dagen har varit väldigt lugn på jobbet och tiden har gått ganska långsamt, Sista timmen började mina ögon nästan gå i kors av trötthet, Konstigt med tanke på att jag tagit det lugnt hela förmiddagen innan jobbet. Men antar att kroppen börjar bli trött på att vara tung nu. 
Christer ligger här bredvid och kollar på matchen som går nu mellan Paris saint germain och Valencia. Sann fotbollsfantast som han är. :) I morgon är det tydligen också en match på kvällen som han måste se när han kommer hem från jobbet. Själv är jag ledig i morgon och skulle behöva försöka ta mig iväg och köpa ny olja till magen då den tagit slut nu. Men jag har ingen motivation till att göra någonting som det känns just nu men man får väl se hur det känns imorgon. Skulle behöva plugga lite också men vet inte vart den motivationen tagit vägen den heller. Morgondagen får avgöra hur allt blir. :)
 
Nu säger jag god natt för idag! sov gott!
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0