Hemma igen

Nu har jag fått min dos av "läktarridning" så jag klarar mig ett tag till. Många hästar vart lite spända när dom skulle in på banan men de flesta ryttare verkade glada ändå. Nu längtar man ännu mer efter kunna börja rida igen. 
Men vi tar ett steg i taget, ingen brådska. Var sak har sin tid även fast det ibland är svårt att acceptera.
 
Till lunch har jag ätit lite köttfärssås med spagetti och tänker vila en stund på det. Men först ska jag ta en varm dusch. Hundarna får en ganska lugn dag idag utan långpromenad. Dom överlever nog ändå. Känner att min kropp inte riktigt vill som jag vill och jag tänker inte pina mig själv mer än vad jag måste. 
 
 
Bild på min fina stjärna som väntar på nya äventyr!
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0