Ledig helg

God morgon Lördag!

Har klivit upp ur sängen och förflyttat mig till soffan. :) funderar på att äta lite frukost kanske. Är trött men kunde inte somna om efter att hundarna kommit upp och velat gosa.
Kanske ska man dra igång en film och ligga och slökolla lite. Så kanske jag somnar om en stund till. Hundarna verkar inte vilja gå ut än i alla fall då båda lagt sig tillrätta i soffan dom med nu. Skönt med morgontrötta hundar!

Frågan är vad jag ska äta till frukost. Känner mig inte så sugen på något.

Igår var jag med Jenny och tittade när hon red sin häst Sammy. Och jag gjorde även något busigt... Jag skrittade hela två varv runt i ridhuset på honom. :) han är ju så himla snäll. Men jag kände mig verkligen som en nybörjare. Ingen styrsel i min kropp för fem öre. Balansen var nån helt annanstans och jag riktigt kände hur man har tappat en hel del på detta halvår utan ridning.
Kul va det i alla fall. :) hade ju aldrig hoppat upp om jag inte visste att Sammy är en klippa. Sen är det bra för att han är så liten också så att jag kunde ta mig upp. Han är ju endast 154 nånting.

Idag blir nog en lugn dag med lite guppande på bollen :) ärtan vill ju inte komma ut. Men jag håller tummarna på att snart så....







Kommentarer
Postat av: Jennysen

Hihi! Så du vågar skriva här att du red... ;) Läser inte Christer här? :P

Svar: Jo men jag berättade för honom när jag kom hem. Kunde inte hålla mig. :) men han sa inget..
Jenny Säfström

2013-02-17 @ 11:12:02
URL: http://jennysen.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0