Snart dags att sova

Dagen har varit lång men ändå helt okej. Har jobbat idag så har hållit mig sysselsatt. Ingen ärta än men snart kommer den nog. Vi får hoppas! :)
Har haft lite förvärkar idag i alla fall så det är ju alltid nåt. Så nu börjar vi räkna dagar över tiden istället.

För övrigt så gör ryggen väldigt ont så ska nog ta ett litet bad innan jag går och lägger mig för att lindra lite.
Men först ska jag kolla klart på Mannen som talar med hundar som går på tv. Och visst ser det häftigt ut i programmet men om man vet lite vad som händer bakom kulisserna så är det inte lika häftigt längre. Inte direkt milda metoder. Men men... Alla gör ju som dom vill. :)
Vill också ha en hel flock någon gång. Tänk vad mysigt!

God natt!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0