söndag morgon

 
God morgon söndag!
Nu är frukosten i magen och jag tänkte alldeles strax börja röra mig mot stallet och programridningen. Har inte tänkt vara där så länge då jag har rätt ont idag med. Kanske att min kropp börjar förbereda sig lite mer. (Hoppas!!)
 
Igår när Christer kom hem från jobbet hade han min försenade födelsedagspresent med sig hem :D wiieee!! och jag kan meddela att det är den jag bloggar från just nu för att testa. Jag har nämligen fått en iPad från honom, mamma, mormor, moster och pappa. BIG SMILE!! 
Så detta är mitt första inlägg här ifrån. Han sa även att "nu kan du spela "kospelet" (hay day) på den istället för på telefonen" Haha!! :)
 
Nu ska jag röra mig så jag hinner dit i tid. Ha en fin dag!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0