Kväll i stallet

Idag har varit en lyckad dag! Lång sjukhusvistelse då dom var försenade men ändå så känns det bra. Christer var ju med hela tiden så jag slapp vara själv och kvällen har spenderats med fina grå. Passade även på att titta på hoppträningen som var mellan 20-21. Himlar vilket ridsug man får alltså. Men nu när jag kommer föda vanligt betyder det att jag förmodligen kommer kunna komma upp på Betty Boop snabbare. Fantastiskt! :) även fast jag måste ta det lugnt och skynda långsamt, bli mer stabil i bålen igen och hitta tillbaka balansen. Men slutmålet har i alla fall flyttats tillbaka och det känns skönt. Bara inget tokigt händer på vägen. Tog lite bilder på Beauty idag men lägger nog upp dom i morgon då jag inte orkar hålla på att föra över och så nu när jag är så trött.

Nu ska jag ta en varm dusch för att lindra min onda rygg en aning och sen blir det sängen.

Kira och Christer hade det mysigt när jag kom hem från stallet. <3





Kommentarer
Postat av: Jennysen

Vad skönt att allt gick bra med Ärtan! :D Känns spännande även för mig! ;) Vi måste ta och ses innan bebisen kommer! :)

Bara för att man föder vaginalt betyder inte det att du kan hoppa upp på hästen "på en gång". Det finns mycket annat som kan hända, som att du spricker t.ex... Vill inte måla fan på väggen, och jag hoppas verkligen att det går så smidigt för dig, men som sagt; det är inte bara ett kejsarsnitt som kan ställa till det... :)

Svar: nää jag vet att man måste vänta ändå men förhoppningsvis så blir läketiden kortare. :) Jag hoppas bara att jag kommer kunna rida relativt snart efteråt men man får ju självklart se hur allt känns.
Jenny Säfström

2013-01-30 @ 06:54:56
URL: http://jennysen.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0