Sängen väntar

Nu är maten uppäten och packad i matlådor och nu väntar bara sängen på mig. Ganska tidigt men är så trött så kommer nog somna ganska snabbt. Lille ärtan lever rövare i magen nu när han/hon fått mat så det spänner ganska rejält. Så konstig känsla ändå. Att någonting lever inom en.
Funderar på om man ska försöka få igång förlossningen tidigare genom att studsa lite på en gymboll eller försöka röra sig mer även fast det gör ont. Skulle ju vara skönt om inte bebisen är allt för stor då jag tycker förlossningen är ganska läskig. Men antar att bebis kommer välja själv ändå när den känner för att komma. Fast man har ju hört att sånt fungerar för vissa.

Ska på kontroll i morgon igen eftersom jag var på vändningen igår. Göra en liten uppföljning. Kanske ska fråga barnmorskan vad hon tycker man ska göra.

Med en bild på min tallrik säger jag god natt för idag. :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0