Seg men ändå trevlig dag

Vaknade tidigt i morse så var lika bra att förflytta sig till soffan. :) låg och kollade på Glee i typ 3 timmar och passade på att äta lite frukost. Sen efter det gick jag och tjejerna mot centrum och mötte upp Magda och lille Vincent som har blivit ganska stor och väldigt ljushårig.
Vi har fikat lite här hemma och pratat massa strunt. :) väldigt roligt att ses en stund.
Följde henne en bit på vägen hem sen så hundarna fick komma ut igen. Gick i kanske 1 timme totalt i långsamt tempo och lekte även lite med en pinne.

Nu har jag intagit stoffläge igen och ska nog kolla lite mer på Glee. Beroendeframkallande måste jag säga. Gillar musiken.

Tjejerna sover och verkar ganska nöjda så då kan jag känna mig ganska nöjd också. Hade ju så dåligt samvete för hundarna igår när jag inte kunde gå så mycket pga att jag fick så ont.

Börjar känna mig grinig på kvällarna nu också när kroppen börjar skrika. Inte kul! Men bara härda ut ett tag till.
Ska nog åka ut och mysa lite med Beauty senare så kanske jag slipper bli grinig idag. :)

Bjuder på en bild jag gjorde i instacollage.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0