to do

Idag är jag ledig och en del att göra. Men än så länge slappar jag lite med hundarna framför Glee. Har ätit frukost och även med hjälp av Christer uppdaterat min Iphone. Är på tok för oteknisk för att kunna göra sånt själv.  
 
 
Har även tvättat lite handdukar och nu satt på en maskin till med mer smutstvätt.
 
 
Fler saker som ska göras är att gå ut på promenad med hundarna efter Glee är slut, åka till stallet och longera Beauty, Åka och handla mat, Ta ett bad och göra hårinpackning (var alldeles för länge sen) och planera någon middag tills ikväll.
 
 
Mili ligger och kollar på mig och vill nog ha lite uppmärksamhet. :) sötnöt!
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0