Alla sover runt mig...

 
 
Och jag skulle gärna också ta en tupplur men det är för kort tid kvar nu tills stallet och Beautys massage väntar. Så får helt enkelt klara mig ändå. Ska dricka lite kaffe så kanske jag får mer energi. Att vara småbarnsförälder tar verkligen på krafterna men det är ju även så mysigt. Tänk att Elina liksom är MIN och självklart Christers lilla dotter. Helt fantastiskt ju! :) Hon är helt perfekt på alla sätt! 
 
Vi har innan hon somnade busat och läst hela 3 böcker varav en 2 gånger. :) Hon är så duktig på att titta och lyssna. Sen brukar hon vilja smaka på böckerna också. :) Den som prasslar är favoriten. 
 
 
Nu är det bara att hoppas att Beauty är bättre i sitt ben idag och att musklerna har börjat slappna av lite mer så det kanske räcker med denna behadlingen och vi inte behöver boka en ny på ett tag. 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0