God morgon

Heej!
 
Nu är kolmårdenserien slut och vanliga inlägg tillbaka. :) 
 
 
Elina tittar på tv och jag ska fixa fram lite frukost. Sen ska vi promenera med hundarna och träffa stora Elina och Ture. Ska bli kul att ses igen efter en veckas uppehåll. I natt sov Elina ända till kl 5. Så jag känner mig utvilad för en gångs skull. Att få sova i ca 6 timmar var det längesen jag gjorde. Och dessutom lyckades jag få henne att somna om sen också och då sov vi vidare till halv 9. :) såå skönt!
 
Igår kom ett paket i brevlådan med soldräkt till Elina i som Christer beställt. Så här fin blev hon i den! Kommer va finast på hela Karpathos! :)
 
 
 
 
 Lite stor men det gör inget. Nu ska jag sätta fart. Ha en fin dag!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0