Kvällsträning och mys framför tv:n

Hade tänkt att pallra mig till gymmet efter att jag varit ute hos Beauty men orken fanns inte riktigt där. Kände mig så seg och allmänt trött som de flesta dagar nuförtiden. Så då bestämde jag mig istället för att köra ett pass från NTC Nike training appen istället här hemma. Valde ett 15 minuters pass för rumpa/ben, samma som jag provade sist eftersom jag inte orkade det då och jag kan säga att det var lika tungt denna gången. Men denna gången så lät jag hela tiden gå ut innan jag avslutade men orkade inte göra alla övningarna så länge som dom skulle göras så det känns lite tufft. Har ju alltid varit så vältränad innan och ingenting stoppade mig då. Men nu orkar jag inte ens köra ett 15 minuters intensivpass med ben/rump-övningar utan att vila  mellan övningarna och dyp droppa av svett efter med darrande ben och en puls på typ 200. Sjukt vad man tappar styrka och uthållighet fort.
 
Men men... jag får helt enkelt köra på lite i taget tills jag orkar hela övningen. Att köra lite är ju bättre än att inte köra alls och det är ju så jag måste försöka tänka även om det är svårt för mig som lätt får prestationsångest när det går dåligt. Rekomenderar återigen denna app i alla fall för er som vill kunna träna lite hemma ibland om tiden till gymmet inte finns. små korta pass med bra intensitet så man ändå blir trött och får kämpa hårt.
 
Detta passet körde jag idag:
 
 
Efter träningen och en välbehövlig dusch har jag nu suttit med Elina och busat och myst i soffan. Hon är så söt när hon skrattar. :) Sen ville jag fota henne så då fick hon sitta hos Christer och leka med en tesked. Väldigt rolig leksak enligt henne. :)
 
 
 
 
Efter fotostunden så har faktiskt Christer fått tagit henne en stund så jag kan göra lite annat och bara slappa lite. Så nu går han runt med henne så hon ska kunna somna. Hon är jätte trött men vägrar att inse det själv. Igår såg det i alla fall ut så här på kvällen när jag lämnade över henne till Christer efter att jag dansat och sjungit med henne i vardagsrummet och visat henne mina moves. ;)
 
 
Sötaste lilla skitungen! <3 Älskar dig så mycket!!!
Mammas lilla sockertopp!
 
Nu säger jag god natt för ikväll så hörs vi i morgon igen. Ny dag, nya tag!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0