SH'BAM

Det har jag tränat idag och kan säga att det faktiskt var riktigt kul! :) Roligare än zumban eftersom jag här hängde me bättre. Det var lättare koreografi för min totalt helt klumpiga kropp. Synd bara att dessa pass inte ska finnas kvar. Är tydligen mer populärt med zumban så därför försvinner dessa pass för oss som inte riktigt hänger me. Men jag får försöka träna upp mig så jag hänger me bättre på zumban också. Nån gång ska det väl gå hoppas jag. Har bokat in ett pass på söndag igen så då ska jag kämpa. :)
 
Lite sugen på att boka in ett bodypump pass i morgon också men vet inte om jag kan då Elina är lite knepig här hemma när jag är borta tydligen. Hon skriker non stop och är helt otröstlig. Hon är en liten morsgris! :) <3 Mammas lilla skrutt!!
 
Nu ska jag gå och lägga mig, min kropp känns som spagetti och Elina har redan somnat så bäst att passa på att sova själv innan det är dags för nästa mål mat. 
 
Natti natti...
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0