Städdag

Idag har vi städat hela morgonen. Dammsugit, dammtorkat, skurat golv, bytt sängkläder, gjort rent i båda badrummen, torkat speglar, gjort rent akvariet och tvättat en maskin tvätt. Så nu är det bara gräsmattan kvar som ska klippas men det får Christer göra för det är så tungt tycker jag. 
 
Har varit iväg till Bauhaus och kollat in lite nya golv och väggar till kök, hall, lilla toan ja hela nedervåningen. My följde med oss och höll sällskap. Vi åkte även och handlade på Ica Maxi efter och käkade lunch på sibylla så nu blir det en lättare middag för min del. Får se om jag kanske drar och tränar ett lättare pass efter maten. Fast känner mig rätt mör i kroppen. Sov inte så bra i natt heller. Många tankar och sen även en liten liten människa som inte ville sova. 
 
Annars får det bli en lugn kväll framför tv:n UTAN godis och mys med Elina hela kvällen. 
 
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0