stalldags igen

Nu ska jag åka ut till stallet igen å tvätta Beautys sår. Önskar att hon inte hade ont och att hon fick gå med sina kompisar i hagen igen men nu går ju inte det. Ska ta med ett äpple till henne som hon får mumsa på.

I morgon har jag ordnat så en annan tjej hjälper mig mitt på dagen så vi kan åka till kolmården. Har aldrig varit där så det blir kul. Men kommer behöva gå upp tidigt och fixa det mesta i stallet innan.

Efter lite små pikar och efter att ha tittat på lite fitnessmänniskors bilder så ska jag nu börja om igen med att försöka ta bort det söta jag äter. Gjorde ju värsta bakslaget förra helgen när jag var lite nere å köpte fetaste godispåsen å bara vräkte i mig plus cola på det. Hade ju hållt mig ifrån allt sånt i nästan 5 veckor. Men erkänner att dom 5 veckorna var sjukt jobbiga och jag var hungrig och sugen på saker konstant. Men livet är rätt tråkigt när man vill få en fin kropp. Bort med allt det goda å in med allt det nyttiga och inte alls lika goda.

Mitt nya liv kommer innebära stora förändringar så då är det väl lika bra att satsa stort eller?? Så nu måste jag hitta energin och motivationen som är nergrävd nånstans.

Nu ska jag åka, sen ska jag försöka hinna färga håret hade jag tänkt.


Kommentarer
Postat av: Jennysen

Åh vad roligt med Kolmården! Jag vill med dit! :D

Livet behöver inte bli tråkigt om du vill ha en fin kropp. Som jag sade tidigare, när du tränar mer kan du ju också äta mer.
Jag tror att förbud leder till ett psykologiskt sug, att försöka hitta en balans har hjälpt mig. Jag är två veckor in på min detox snart och har inte haft några problem alls att inte äta chips, pommes, dricka läsk och allt det som normalt sätt är mina fällor. Men det är för att jag vet att jag inte kommer vara utan det för resten av livet! :)
Bara att höra av dig om du vill prata! :)

Svar: Det var mysigt på kolmården och delfinshowen va det bästa på hela dagen. :)
Ja vi får ses snart så får vi prata. Din teori verkar ju roligare men har en här hemma som inte håller med tror jag. Endast en dag i veckan ska man tydligen få unna sig något gott.
Kram
Jenny Säfström

2013-07-27 @ 19:29:55
URL: http://jennysen.spotlife.se
Postat av: Jennysen

Fast vem bestämmer vilken väg du tar? Jag menar inte att man ska sitta och äta godis eller bullar eller vad det nu är varje dag för det, men att det rent psykologiskt för många är bättre utan förbud. För mig har det hjälpt otroligt och gör inte alls att jag vill ha vissa saker. Skitkonstigt!

Svar: det kanske funkar, har ju inte testat.. :)
Jenny Säfström

2013-07-29 @ 13:30:11
URL: http://jennysen.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0