Träning avklarad!

Dags att kasta sig in i en dusch. Elina sover fortfarande så hon får ligga hos min mamma sålänge. Det vart mest att vi gick i snabbt tempo idag eftersom hundarna var lite extra "nosiga" och Elina låg och gnälllde för att hon var övertrött och vägrade somna. Men sista biten på ca 1km joggade vi i alla fall. :)
 
Träningen fortsatte sen ute på vår altan där jag koncentrerande mig på lår och rumpa. Det är där det mesta har satt sig förutom magen. Men magen tar jag det lite lugnt med fortfarande. Vågar inte köra på för fullt där än så blir mest att stå i plankan. Gjorde bakåtsparkar, upphopp, utfall, "kissandehunden", squats, och sen blev det även nån armhävning på knäna och dips mot altankanten. Så nu förtjänar jag faktiskt en dusch! 
 
Under hela detta passet så sov Elina i sin vagn precis bredvid mig och hejade på mig i sömnen. Eller jag kan ju i alla fall hoppas att hon gjorde det. :)
 
Dagsformen: 
 
 
 
Magen börjar sakta men säkert att dra sig tillbaka, JIPPI!!!!
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0