Tröttare än tröttast

Ja himlar å pannkaka alltså!!!
Började igårkväll med att Elina var uppe sent. Sen vaknade hon vid ca 1 igen och efter det vid halv 4. Sen lyckades hon somna om för att vakna och vara klarvaken(!!) vid 10 i 5. Så det var bara att gå upp. Sen somnade hon om i min famn vid klockan 6 igen och då försökte även jag somna om, vilket jag lyckades med efter ett tag. Och när jag väl somnat så hör jag hur det vrider på sig i hennes säng. Klockan är 7 och hon är klarvaken IGEN! Så nu har vi stigit upp igen. Är sååååååå trött verkligen, men antar att det bara är att gilla läget och försöka le åt hennes tokigheter även fast man innerst inne känner sig lite irriterad. 
 
Igårkväll när hon satt hos Christer försökte jag mig även på ett träningspass eftersom jag sagt till mig själv att jag skulle köra två pass igår, men tyvärr började jag med det för sent så min kropp hade redan ställt in sig på vila. Orkade köra hela 3 minuter!! Hahaha!! :D körde nämligen ett färdiggjort pass från en app som Elina (Tures mamma) rekomenderat å herre jävlar vad jobbigt det var! Övningarna i det passet som jag valde var verkligen tunga och så skulle man ju stå ut med varje övning i 1 minut och sen byta på en gång så man max skulle träna i 15 min totalt men väldigt intensivt. Är lätt en app jag kommer ha användning för men nästa pass ska jag köra när man är pigg så man orkar. Kände mig verkligen så svag igår!! Fast å andra sidan har jag ju inte kört nån direkt styrketräning på ca 1 år heller så då är kroppen lite seg och svag. Sen att man börjar passet kl 10 på kvällen va kanske inte det mest lyckade. Men inte trodde jag att det skulle va SÅ jobbigt. Sen ville jag ju så klart testa på en gång också när jag väl installerat appen. Otålig som man är. 
 
Nä, underhålla dottern lite nu så kanske hon vill sova en stund till snart så jag får en chans att åtminstone vila. Just nu roar hon sig med ett näsdukspaket och en mormor (som också blivit väckt av henne) som pratar med henne.
 
 


Kommentarer
Postat av: Jennysen

Vad är det för app? :) Låter superbra ju! :D

Svar: Den heter NTC nike training. Dom visar alla övningar med film oxå innan man kör igång. Skitsmart. Så väljer man muskelgrupp innan bara eller konditionsprogram
Jenny Säfström

2013-07-08 @ 16:27:59
URL: http://jennysen.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0