Tröttis

Dagen igår fortsatte med att jag åkte förbi jobbet å hälsade på. Elina somnade som en stock i soffan i personalrummet så där satt jag i ca 1,5 timmar innan vi kunde åka hem. Ville ju inte väcka henne När hon sov så skönt. Blev en och annan kaffe å sen hade Magda även bakat goda mockarutor som jag smakade lite av. Fusk med maten denna veckan men har en bra anledning till varför jag känt att jag behövt ha nåt gott. Men den anledningen kommer jag berätta om lite längre fram. 
 
Va ute hos Beauty igår och borstade och kliade henne med piggborsten. Hon stod verkligen å njöt! Somnade nästan å underläppen bara hängde och ut ur den rann en lång dreggelsträng. :) haha!! Precis som på en hund. Hon är så himla söt alltså! Men tyvärr är hon fortfarande öm i sitt ben. Markerar fortfarande lite i trav så bättre hon får vila från arbete några dagar till. Vi stod å mös länge innan vi gick ner till hagen igen där hon galopperade allt vad hon kunde för att komma fram till de andra hästarna. (då helt plötsligt verkade hon inte ha ont). Konstigt det där när hon verkligen måste ta sig till flocken då går hon rent. Sen när man själv springer med henne då haltar hon. Precis som hon glömmer att hon har ont bara för att hon inte såg sina kompisar på en gång. 
 
 
Idag känner jag mig helt slut!! Och i eftermiddag är ett träningspass inbokat. Hur ska jag orka? 
Hoppas på att piggna till under dagen. Men nu ska jag vila lite medans Elina sover. Gäller att passa på. 
 
 


Kommentarer
Postat av: Ellan

Hej! Vart har du köpt den där vita saken hon ligger på utan blöja?

Svar: Hej. Kul att du hittat hit! :)Jag har köpt den på Willys. Säljs i 7-pack. Heter Huggies DryNites. Sen klipper jag dom i två delar för tycker storleken blir bättre då. Är ju till för att ha i sängen för större barn som kissar på sig egentligen så dom är rätt stora.
Jenny Säfström

2013-07-13 @ 22:42:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0