Typiskt...

Hade skrivit värsta långa inlägget som bara försvann från telefonen så jag orkar inte skriva om det. Suck!! Varför blir det alltid så när jag försöker skriva från telefonen?? 
 
Vi har varit och hälsat på Christer på jobbet idag. Passade på nu när jag fick lite avlastning och hjälp med medicineringen av Beauty på morgonen. Har varit lite hektiskt att hinna allt när hon varit skadad och krävt massa extra vård nu. Men det går åt rätt håll och svullnaden börjar sakta att minska så det är bra. :) Tog bort dränet igår så nu ska jag bara se till att hålla såret öppet och rent. Ska åka ut och tvätta och fixa lite senare när vi ätit middag. 
 
Elina sover i sin bilstol nu efter lilla åkturen hem. Så hon får sitta kvar i den tills hon vaknar. Vill inte väcka henne då hon sovit väldigt lite idag så hon behöver få sova klart. 
 
 
Sötungen!! <3
 
Fy nu måste jag börja med maten.. TRÅKIGT!!! Gillar inte att laga mat! 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0