Fix

Fy nu tar jag paus. Har rensat lite på baksidan nu utanför staketet och klippt gräset för hand! (Är på tok för långt för att klaras med gräsklipparen.) Upptäckte även att det fanns två stora myrbon under det höga gräset så dom måste vi få bort sen innan jag ska så nytt gräs. Vore ju lite roligare om man får ordning på baksidan. Frågan är bara hur mycket jag kommer ha tid att hålla på å fixa där sen. Skulle ju vilja ha lite fina blommor och så men det måste vara nåt lättskött annars kommer jag lyckas ta död på dom. 
 
Nu ska jag äta lite lunch för att sen åka ut till stallet vid 2 tiden. Får se om det blir mer fix av baksidan idag eller om jag tar det senaree i veckan. Måste ju liksom passa på när lillan sover och nu är hon vaken och ligger här bredvid å luftar den lilla rumpan. :) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0