Nu jäklar

Nu jäklar ska dallret bort! Magen ska bort! Allt ska bort! Jag vill se ut som innan!! Och jag är inte en sån som kan göra som andra och hoppa över eller äta mindre mat så då får jag röra på dallret mer helt enkelt!

Mår ju fasiken illa av att se mig själv i spegeln så här. Det här är inte jag! Jag vet att jag inte är tjock men för mig är jag stor som ett hus just nu. Ogillar det skarpt och kommer nog aldrig vara nöjd med mig själv om jag fortsätter att se ut så här. Vet att jag inte får träna än men jag tänker minsann promenera. Även fast jag inte får gå powerwalks än heller så ska jag fasiken röra på mig i alla fall. Åderbråcken min graviditet gett mig bakom knävecken är tyvärr inget jag kan träna bort och helst av allt vill jag inte visa mina ben alls men en dag som denna när värmen slår en i ansiktet som en käftsmäll när man kliver utanför dörren, ja då tänker jag trotsa min ytlighet och gå ut å gå i shorts trots alla "defekter" vet ju att det mest är jag själv som ser och tänker på det men jag känner mig sjukt obekväm.
Andas in..andas ut.... Så nu går jag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0