Nu kom det regn

Efter att det har varit fint väder och väldigt varmt ute så ser jag nu genom fönstret att det börjat regna litegrann. Tur att vi hann vara ute innan regnet kom. :) Har ätit lite sparrissoppa till lunch samt två ägg. Lillan sover i sin vagn och även hundarna ligger å softar. Bara jag kvar då.. På promenaden mötte vi även Ture och andra Elina. Vi råkade gå samma väg så det var trevligt att få prata lite med varandra medans våra snoriga små bebisar chillade i vagnarna. Ture är också lite förkyld.
 
 
 
Elina vill stoppa allt i munnen nu som hon får tag i så man får passa sig när man håller i saker. Lilla sötfian. Vi har läst lite i hennes bok och busat i soffan innan hon somnade. Fick även ligga och mysa utan blöjan ett tag. Hon blir så himla varm snabbt, helt klibbig.
 
 
 
 
På tal om nåt annat så fyller min fina häst 4 år idag! :) ska kika förbi affären lite senare innan jag åker ut till henne och köpa med mig massa gott till henne så hon får fira. Tänk att hon blivit så stor och jag typ längtar ihjäl mig efter att få rida igen. Varför ska min kropp gå sönder jämt för? Verkligen maximal otur. Men i sommar när hon går på bete ska jag ut och rida. Det ska bara gå!! Min kropp får lov att läka snabbt helt enkelt för snart orkar jag inte vänta längre. 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0