Ridningen i tisdags

Har inte hunnit berätta om hur det gick för Kicki och Beauty i tisdags, men det gick verkligen SÅÅÅ bra. :) Beauty börjar bli så duktig och tack vare den envisa tömkörningen har hon snappat upp och lärt sig mycket som nu helt plötsligt är så mycket enklare när det väl sitter en ryttare på ryggen. Hon klarade att både flytta lite till vänster och höger, göra lite öppna längs spåret, en liten steglängning i traven med ett riktigt svävande steg, ja hon var så jäkla fin helt enkelt! Det är inte så ofta som man står på marken och är så enormt avundsjuk på ryttaren som sitter på hästen, men det var jag. Riktigt avundsjuk att Kicki fick rida denna underbart fina hästen, en häst som dessutom är MIN egen! :) haha, inte trodde jag att man kunde bli avundsjuk på sin egen häst liksom. men det kan man. Eller på den som får rida henne snarare. Men snart är jag tillbaka och då får jag rida hur mycket jag vill. HOPPAS bara att min kropp inte går sönder mer nu bara för det orkar jag verkligen inte.
 
Älskade fina grå!! <3
 
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0