Sömnlös natt

I natt har jag verkligen haft svårt att sova. Känns som att jag bara legat och vridit och vänt på mig, tänkt massa konstiga tankar, rest mig upp flera gånger för att titta till Elina, sprungit och kissat flera gånger... Fy! Så jag känner mig ännu lite mer sliten idag än vad jag brukar göra. 
Börjar verkligen tröttna på min trasiga kropp. Skulle nästan kunna göra vad som helst för att få byta ut den. Att gå runt varje dag och känna sig orkeslös och öm och stel, det är inge kul längre. Känns som att man bara blir mer och mer bitter inombords. Tur att lilla solstrålen Elina får mig att känna mig levande. Hennes lilla leende som man smälter direkt för. <3
 
Idag är det midsommar och ikväll blir det att fira det tillsammans med massa trevliga människor hos Taki och Marie. Innan dess ska jag hinna med häst, hundar och en del andra saker också så bara att sätta fart. 
 
Bjuder på en bild från igår när My va här och tittade på film med oss och läste bok för Elina.
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0