Söndag

Hade tydligen dykt upp nåt akut så min mamma fick inte operera sig igår utan har fått ligga hela dagen idag me. Surt!! :-(  Stackars henne!! 
 
Jag har i alla fall promenerat långt i morse med Emelie. Lite över 1 mil!! Bra jobbat tycker jag. Fick ta en amningspaus bara. Har även dammsugit här hemma vilket var VÄLBEHÖVLIGT! Jaya var här en sväng och gosade med Elina så då passade jag på. Vi skulle ju ha åkt in till mamma men eftersom hon ringde och sa att operationen blivit uppskjuten och hon skulle rullas in vilken minut som helst så bestämde vi att vi inte åker idag ändå. Kommer ju inte hinna träffa henne då ändå. Bättre lycka i morgon. Då ska jag ta med saker till mamma som hon kan behöva. 
 
Kände mig helt slut när Jaya gått så har passat på att vila lite med Elina. Medans maten har fått sköta sig själv i ugnen. Sen efter vi ätit ska jag ut till hagen å fyllà på vatten och titta så alla mår bra på betet. 
 
Emelie och gänget :)
 
 
Vår promenad
 
 
Elina sover i soffan efter att jag smugit iväg
 
 
Och sen måste jag ju även visa att hon faktiskt åt upp all gröt i morse!! Duktiga lillfian! :)
 
 
 


Kommentarer
Postat av: Marie Häggström

Stackars henne, vilken otur!! Hälsa henne från oss!!

Svar: Ja maximal otur verkligen. Nu har hon iaf opererats, röntgats på nytt och träffat en sjukgymnast så det har gått bra i alla fall. Ska åka dit sen idag.
Jenny Säfström

2013-06-23 @ 23:16:29
URL: http://marieangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0