Stalldag

Idag blir det massor med stallsysslor då jag har stalldag. Känner mig lite trött eftersom Elina vaknat typ 3-4 ggr i natt och jag sen skulle upp klockan halv 6. Hon brukar inte vakna så många gånger, eller det var i alla fall länge sen som hon gjorde det. När jag åkte i morse sov hon så jag lämnade henne med Christer. Och nu när jag är hemma en sväng innan det är dags att lunchfodra så sover dom i soffan tillsammans. :) Christer sittandes med henne i famnen. Söta!! 
 
Ska se till att äta nåt litet innan det är dags att åka tillbaka. 
 
 


Kommentarer
Postat av: Marieangel

Hihi, ser ut som Elina kollar på pappa och tänker, när skaru vakna?

Svar: Haha ja det kanske hon gjorde. :) hihi
Jenny Säfström

2013-06-10 @ 11:59:08
URL: http://www.marieangel.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0