Hemkommen från stallet

Nu har jag gosat och borstat min vackra grå och skämt bort henne med äpplen och annat godis. Inte konstigt att hon börjat tigga en del och börjat leta efter godis i händer och fickor. :) men hon får vara lite bortskämd så ett tag nu när jag inte får rida. Nåt kul ska hon ju få ha!

Elina fick stanna hemma med Christer i alla fall eftersom jag inte tänkt vara borta så länge och det hade gått ganska bra. Hon började gnälla strax innan jag kom hem här nu och ville ha mat så nu är hon mätt och ganska nöjd. Nu får Christer ha henne medan jag går och duschar också. Sen ska jag försöka hinna sova en stund innan hon vill ha mat igen. Så bäst att snabba på nu. :)

God natt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0