Idag är vi två

Christer är ledig idag så det betyder att jag kommer kunna vara lite längre i stallet. Ska göra en omelett till frukost och starta denna dagen. Ligger fortfarande kvar i sängen än så länge.

Dagen med Myggan igår var jätte bra. Hinkade i mig mängder med kaffe då jag kände mig så förbaskat trött. Sen kollade vi på film, käkade våfflor och snacka massa träning mm. Hon har ju precis börjat och vill nu också komma i form. Funderar starkt på om jag ska byta gym nu när vårt jobb har samarbete med Sats. Blir då endast ca 70 kr mer i månaden för en betydligt fräschare anläggning, plus att flera jag känner tränar där. Myggan är en! :)
Har tyckt att det varit alldeles för dyrt med 500 spänn i månaden för ett gymkort men nu när man kommer ner på typ 270 så känns det inte så farligt. Där har dom ju gruppass också vilket är både roligt och bra när motivationen inte är på topp. Ska ta mig en funderare!! Är ju helt själv på mitt gym nu eftersom Christer ska byta därifrån. Jag vill ju inte ha så hög månadskostnad eftersom hästen kostar en hel del. Och eftersom vissa veckor kommer bestå av att inte träna när det skiter sig med tiden så vill jag inte känna att gymmet ruinerar mig när jag inte går dit.
Vore ju kul med lite träningskompisar.

Idag är en Charliedag! :) ska hämta honom på dagis i eftermiddag. Undrar vad han kommer vilja hitta på. Säkert så kommer han vilja leka med iPaden och kolla på youtube på Thomas tåget. Brukar vara poppis. :)


Bjuder på en bild på söta Charlie som visats förut. Han är ju så glad på denna när jag kom å hämtade honom. :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0