Piggare

Idag har jag lite mer energi än igår. Har gått 1 timmes promenad precis och ska nu äta lite lunch. Sen ska jag åka till jobbet och äta våfflor med några fina kollegor på deras lunch. Så det får bli min efterrätt. :)

Något jag tänker mycket på för tillfället är hur mycket jag skulle vilka börja komma i form igen. Provade mina jeans idag och det saknas fortfarande någon cm för att jag ska kunna knäppa knappen så det är bekvämt och man inte känner sig som en stoppad korv. Jag kan alltså stänga dom med lite våld men hur skönt är det när man sen knappt kan röra sig. Undrar om jag nånsin kommer kunna ha min gamla jeans igen. Är ju liksom över höfterna som dom är trånga eftersom det är låg modell. Och vad jag vet så försvinner väl inte höfterna efter att man fött barn?? Dom lär väl knappast gå tillbaka och bli smalare eller?? Kanske får ta och sortera lite i garderoben. Ut med det gamla och in med nytt i större storlek även om det inte känns jättekul då jag verkligen gillar några utav paren som jag har. Sen måste jag i sånt fall ha med mig nån när jag ska shoppa då jag tycker att det är tråkigt att göra själv. Jag är inte så typiskt tjejig på den fronten. :)

Nä nu måste jag käka om jag ska lyckas hinna i tid.



Kommentarer
Postat av: Jennysen

Gott med våfflor! Satt precis och funderade på vem jag skulle äta våfflor med! Får nog annonsera på Facebook! ;)

Det där med höfterna; beror väl på hur mycket fett du har kring höfterna oxå...

Jag förstår hur mycket du vill komma i form, men tänk att vissa av oss är fetare än du trots att vi jobbar arslet av oss, och du har inte ens kommit igång...
Kanske ingen tröst för dig... men ändå. Du duger som du är! <3

Svar:
Jenny Säfström

2013-03-21 @ 13:47:23
URL: http://jennysen.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0