Vaken natt...

Sitter här i sängen men en liten som inte riktigt vill sova. Hon har slumrat till några gånger men vaknar med er ryck och så är hon vaken ett tag till. Känns som att det endast kommer bli nån enstaka timmes sömn för min del i natt då jag har stalltjänst i morgon. Men bara att gilla läget och försöka hålla sig så pigg som det går. Tur att man har massa att göra i morgon i alla fall så att man inte hinner tänka så mycket på att man kanske är lite för trött.
Christer kommer vara med och hjälpa också så att jag får händerna lite mer fria. Elina kommer nog vara lite "i vägen" eller vad man ska säga om han inte är med och tar henne mellan mina pass. Men det ska nog gå bra det här. Har stallet på söndag sen också eftersom jag delar med Angela. Skönare när man är två som hjälps åt så blir det inte så tungt.
Kommer en havreleverans under dagen också så då är det bra att Christer är med. :)

Nä nu ska jag gunga lillan lite när hon släppt "maten" så kanske hon somnar snart. Hoppas... :)

God natt!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0