Fina vänner

Tänk vad fina vänner man har! Först har jag fått fina sms av Elina från min mammagrupp, sen kom Linda och lilla Ella förbi med dessa fina. 
 
 
 
 
 
Hur gulligt som helst! <3 Tänk vad fint att ha vänner som bryr sig när man själv mår dåligt eller har ont! 
Och inte nog med detta så kom även Emelie och Daniel hit en stund dom med för att kolla hur jag mådde och då lämnade även Emelie dessa..
 
 
Så nu kan jag sysselsätta mig med mer än tv och iPad. :) Tack snälla ni!! Det betyder massa!!
<3<3<3


Kommentarer
Postat av: Jennysen

Skönt att operationen gick bra! :D

De böckerna är såååå bra, du kommer inte vilja sluta läsa! :P

Svar: Jag har bara hört gott om dom så det ska bli spännande :)
Jenny Säfström

2013-05-19 @ 19:15:36
URL: http://jennysen.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0