Go kväll

Nu är denna dagen slut och det är dags att göra som Elina, nämligen sova. :) Hon har varit ganska gnällig idag men vi gjorde ett besök hemma hos Ture i alla fall även fast hon helst ville klamra sig fast vid mig hela tiden och inte alls ligga själv på lekmattan med honom och Theodor som också va med.

På kvällskvisten har jag även ridit i hela 5 min på min häst också med tömkörning innan. Idag var hon också väldigt väldigt snäll. Kicki fanns där vid min sida också som stöd ifall nåt skulle hända idag med så det känns bra. Tror Beauty gillar denna sadel bättre. :) Det var så kul och kändes så bra idag! Nu hoppas jag bara på att röntgen imorgon inte visar något också. Men jag tror inte dom kommer se nåt. Det var säkert bara sadeln som spökade.

Nu ska jag lägga mig bredvid skruttfian och nanna kudden jag med... God natt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0