God morgon

Sitter i min ensamhet och äter frukost medans Christer och Elina sover vidare. Lillan var verkligen trött igår på kvällen. Somnade jätte tidigt och sover ändå fortfarande. Många intryck på föräldragruppen kanske.
Anledningen till att jag inte sover är för att Beauty ska få nya skor klockan 9. Så jag måste åka till stallet och möta upp hovslagaren. Får hoppas att hon är lika snäll som vanligt.
I eftermiddag sen ska hon tömköras och eventuellt ridas lite. Och även då hoppas jag att hon håller sig på marken så att Kicki vågar hoppa upp. Men senaste gångerna har hon ju varit snäll så vi hoppas att det fortsätter så. Är tråkigt att jag själv inte får göra nåt men antar att det bara är att gilla läget. 
 
Nu måste jag sätta fart..
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0