Grillkväll

Kvällen blev bättre än jag trott. Lillsyrran, hennes kille, Myggan och hennes kille Marcus kom hit och grillade. :) Mmmm massa god mat och trevligt sällskap. Emelie skulle också ha kommit hit men hon ville passa på att träna dart också så då sa vi att vi ska ses en annan dag istället. 
Lillskruttan sover nu i sin vagn efter ett bad och lite mat. Sötaste lilla! Tänk att man kan älska någon så mycket! 
 
Mili ligger med sitt huvud i mitt knä och myser och passar på nu när inte Elina ligger där. Och Kira ligger själv i soffan. Dom fick smaka lite kött av Patrik så dom också skulle känna sig välkomna på grillkvällen. :) 
 
Nu ska jag bara vänta på att Elina vaknar till lite så jag kan bryta hennes blöja inför natten och natta henne och mig på riktigt uppe i sovrummet. Men först måste jag bryta sängkläderna. Nya, rena, kalla påslakan! 
 
Bra kväll helt enkelt! :)
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0