JAAAA!

Inget fynd på röntgen av Beautys rygg!! Inte för att jag egentligen trodde det heller men jag ville vara på säkra sidan. Hellre en koll för mycket än en för lite.
Hon hade jätte brett mellan tornutskotten.

Det betyder att jag bara behöver byta sadel och sen om hon gör något dumt nån gång ibland så är det bara dumhet.
Och om hon börjar bråka som hon gjort nu ja då visar hon bara återigen att det är dags för ny sadel. En känslig häst som säger när nåt inte stämmer. Ganska bra egentligen eftersom man då kan "fixa" problemet på en gång innan det hinner gå för långt.

Har betalat Annika nu också så nu får Beauty den sadeln som jag ridit i nu i två dagar. Så nu är jag FATTIG!! Men hästen är ju nöjd så då får det va så ett tag.

Ska ta hem min andra sadel senare idag, putsa upp den och fota den. Sen hoppas jag att jag kan få typ 5000 för den. Den är ju endast 2 år gammal och använd max 15-20 ggr av mig så länge jag haft den i alla fall. Hoppas hoppas!!

En typisk grej som hände på vägen till Solvalla var att Elina bajsade ner hela sig själv och bilbarnstolen. Tjohooo!! :) haha.. Snacka om lyckat. Så den ska spolas av få stå och torka tills i morgon. Nu har jag bara torkat av den med våtservetter än så länge. Att det får plats så mycket bajs i en sån liten kropp, helt otroligt! :)

Nu ska vi vila här hemma innan vi ska åka och lämna bilen till Christer.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0