Mockningsdags

Mera bajs idag :) haha
Sitter i mammas bil i baksätet på väg ut till Beauty igen för lite mockning. Hann inte med det tidigare då Corina och Annette hade andra grejer inplanerade. Verkligen SÅ snällt av båda dom att hjälpa mig idag! Så fina vänner man har alltså!
Och när vi ändå pratar bajs så hjälpte jag Corina att mocka några av hennes boxar tidigare idag också som tack för hjälpen. Och gjorde även höpåsar till hennes hästar. Tack tack tack!! :)

Lillskruttan har somnat å det ser ju så skönt ut. Hoppas hon lyckas sova tills vi kommer hem igen. Hon behöver det.

Själv känner jag mig också väldigt trött och det ska bli skönt me en dusch sen när vi är hemma igen efter denna varma dagen. Helt underbart med sol!

MEN en negativ sak idag (och alla andra dagar nuförtiden) är att jag glömmer saker och ting HELA tiden! Är så virrig och allmänt trög känns det som. Skyller det på sömnbrist och hormonrubbningar. :) Men jäklar va irriterande det är! Tror jag blir tokig snart!

Nåja, snart framme i stallet så bara att börja med bajsplocket så fort som möjligt. :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0