Sångstund i kyrkan

Vi har haft en riktigt mysig förmiddag idag. Först gick jag och Elina till kyrkan och var med på sångstund som avslutning av öppna förskolan. Vi sjöng massa barnsånger och hon var helt fantastiskt duktig och snäll. Tittade sig omkring och tyckte nog att det var en väldigt spännande plats att vara på. Kyrkan ordnar jätte många bra barnaktiviteter. Hur bra som helst ju! :)
 
Sen efter detta så begav vi och fyra andra mammor oss hem till Therese och Felicia för lite fika i deras trädgård. Dom hade en jättefin tomt. Perfekt när man har barn. Gungställning, studsmatta, härlig altan och en typ paveljong så man kunde sitta ute men ändå kan undkomma den starkaste solen när det är fint väder. 
 
Har även klippt gräset få framsidan och dammsugit lite snabbt här inne. Måste fasiken bättra mig på städfronten alltså. 
 
Så nu blir det en eftermiddag i stallet innan jag ska bänka mig framför tv:n och titta på dokumentären "hundens sämsta vän" som går på kanal 4 klockan 20 ikväll. Ska klämma in kloklipp på hundarna här hemma också och ett bad med Elina. Men det ska nog gå bra. :) 
 
Elina får vara hemma med pappa medans jag åker till stallet. 
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0