Underbar dag

Med massor av härligt solsken har jag och Elina varit funktionärer på en ridtravartävling. Vädret har verkligen varit kanonfint och nu sitter jag faktisk ute på vår baksida och bara njuter. Hästar och ryttare var duktiga idag och jag kan ju inte sticka under stolen med att säga att jag blev bra sugen på att få rida jag me. Men den som väntar på nåt gott....
 
Christer ska vara på väg hem nu och när han sen kommer tänker jag sticka iväg och pyssla lite med Beauty. Fylla på mer torv och mata med morötter. Ska även åka och köpa mer blöjor. Det går åt en hel del vill jag lova! :)
 
Är så skönt att man äntligen börjar känna av våren, älskar solen!!
 
 
 
Min lilla fisgris var så duktig idag. Hon är verkligen snäll! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0