Utslagen liten tjej

Svettig i pannan ligger min lilla tjej i min famn och sover. Har lagt kuddar så hon inte kan komma åt mina sår och lyckas sparka till på ljumsken. Fy så hemskt det var att se henne få sina sprutor idag. TVÅ stycken dessutom! Usch fick verkligen koncentrera mig för att inte visa mig ledsen för henne. Kände hur jag fick tårar i ögonen när jag såg hur ont hon tyckte att det gjorde.

Längden har hon växt bra på, 60cm lång nu! Däremot vikten har planat lite igen. Vet inte vad jag gör för fel men det kan ju ha å göra med att vi fått ge ersättning i några dagar nu också så jag hoppas på en bättre ökning till nästa BVC besök. Hon är liksom lång å smal. Tycker jag sitter med tutten i munnen på henne hela tiden men ändå går hon upp så sakta. Vägde nu bara strax över 5.

Nu hoppas vi på att hon ska sova mycket så att hon kanske slipper känna av feber och smärta efter sprutorna. Har köpt hem Alvedon till henne för säkerhetsskull.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0