Det blev träning

Och inte strosa runt i Haninge C. Körde ett benpass som heter duga. Kände mig nästan lite spy- och svimfärdig när jag var klar så nu lär jag ju få en sjuhelsikes träningsvärk om två dagar. Måste få till fastare form på lår och rumpa, det är mitt mål. Så nu ligger jag i sängen och funderar på om jag ska köra en morgonjogg i morgonbitti innan Elina vaknar. Allternativt att Christer få ta henne en stund direkt på morgonen innan han börjar jobba. Måste ju förbränna för att kunna få fram konturerna på musklerna. Och ska jag nu träna så ska det vara ordentligt, inget halvdant skit. Allt eller inget, svart eller vitt. Det är jag i ett nötskal. Och detta kommer förmodligen bli min enda tröst sen när min älskade häst åker till fodervärden för just mu känner jag inte för att rida någon annan häst överhuvudtaget. Det är samma där, antingen ska jag rida MIN fina grå eller så rider jag inte alls! Kanske ändrar sig den inställningen när abstinensen sätter fart men då blir det nog ridskola i sånt fall en gång i veckan för att jag inte ska tappa för mycket. Lektioner så man utvecklas lite i alla fall. Men det återstår att se. Just nu känner jag i alla fall att jag knappt ens vill se en häst när B har åkt för att det kommer vara så tungt. 

Nu ska jag sova och håll tummarna för att Elina sover så gott som hela natten hon med. Hon har varit vaken sent idag så jag tycker ju att hon borde vilja sova.


Innan graviditeten var man ju lite tränad i alla fall. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0