Från bra humör till depp....

Har precis betalat mina räkningar och återigen får jag föra över pengar från mitt sparkonto som snart är tomt för att kunna betala för Beauty denna månad. Suck!! Jag ser hur allt bara går utför och känner mig som en av dom som typ får vara med i lyxfällan. Jävla skit tänker jag och känner paniken innom mig.. 
 
Vare sig jag vill eller inte hoppas jag att någon bra snäll människa kan låna min fina häst snart (helst igår) så jag får komma ikapp och kan börja slappna av lite på den ekonomiska fronten i alla fall.  Jag hatar det här!!!! Verkligen hatar!! 
 
Det får mig att tappa lusten till allt. Vill bara trycka i mig massa chokladbollar och bara sätta mig på mitt feta arsle å inte göra ett jävla skit! Ja så känner jag just nu!!! 
 
Christer har en pappa-dotter dag idag. Han ville vara själv med henne idag när han var ledig så jag är hemma själv. Har promenerat med hundarna å ska snart åka till stallet och bara checka läget. Idag orkar jag verkligen inte rida eller nånting pga att jag känner mig så arg, sur, ledsen, besviken på mig själv... Ja allt man kan känna förutom glädje. 
 
Ska åka till gymmet sen å tvinga mig på ett tungt jävla pass så jag typ spyr efteråt så jag kan få ordning på denna allmänt pluffsiga kroppen så jag slipper höra allt jävla gnäll om att, "drick inte den", "ät inte det där", "ta en frukt istället", "inge godis eller skit på vardagar", "ska du inte åka å träna snart"..... Fan va jag är less!!!! Okej jag vet att det sägs för min skull för att jag är missnöjd med hur jag ser ut efter graviditeten men ibland är det bara så jäkla irriterande att höra på.
 
Idag hatar jag typ allt som har med allt att göra och så är det bara!! 
 
Ska besiktiga mammas lilla skitvil som typ kommer bli utdömd sen också och efter det kommer min räddning på denna dagen.. En kväll med bio med min fina vän Jenny som bjuder på en förhandsvisning. <3 <3 <3 
Tur man har så fina vänner när man känner sig allmänt opepp på livet! Love you!! 
 


Kommentarer
Postat av: Jennysen

Kul att kunna hjälpa till lite med humöret vännen! <3
Har hört att kommunen brukar ha typ ekonomisk rådgivning gratis. Kanske kan vara värt att gå till en sån för att kolla varför ekonomin är som den är och vad ni kan göra åt det? :)

Svar: Det va jättemysigt att få gå på bio! <3 Kanske vi borde göra. Smart. Visste inte att sånt fanns.
Jenny Säfström

2013-11-27 @ 21:54:24
URL: http://jennysen.spotlife.se
Postat av: Anonym

Du skulle inte vilja låna ut henne bara under en sommar? 3 månader? Vet en duktig tjej som nog gärna skulle ta på sig det, men hon pluggar resten av året.

Svar: Nä det tror jag inte. Känns som att om jag ska låna ut henne så är det bästa för henne att hon får stanna längre så hon slipper flytta runt. Men jag önskar och hoppas fortfarande på att en annan läsning ska dyka upp så hon får vara kvar hemma. Hoppas att det kanske ska dyka upp någon duktig medryttare som kan rida två dagar i veckan å betala en del av stallkostnaden. Men de med erfarenhet av unghästar å som är orädda och duktiga växer tyvärr inte på träd.
Jenny Säfström

2013-12-01 @ 11:36:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0