Grå dag

Började dagen idag med en frukost tillsammans allihopa innan Christer skulle iväg och jobba. Yoghurt med hallon och knäckemackor med ost för min del och gröt med katrinplommon för Elina samt lite små ost och skinkbitar. Christer åt yoghurt med krossade nötter i istället för hallon.
 
 
Efter frukosten gick jag å Elina på promenad med hundarna. Kastade lite boll och busade. Var ute i lite drygt en timme och under den timmen sov Elina.
 
 
Christer åkte iväg till jobbet och vi har fått roa oss bäst vi vill så vi åkte efter att Elina fått lite välling och vaknat till iväg till gymmet. Lämnade henne på minisats medans jag körde på crosstrainern i 20 min "uppförsbacke". 
Vill inte lämna henne längre än så än sålänge eftersom hon inte är van att vara där än. Men det hade gått jättebra!
 
Käkade en matlåda till lunch och Elina fick smaka. Sen fick hon även egen mat och somnade som en stock efteråt. Har haft lite lugn och ro i soffan under tiden och när hon sen vaknade så gick vi en till runda med hundarna i duggregnet. 
 
 
 
Så nu väntar jag bara in det jobbigaste idag, en provridning ikväll. Fy!! 
 
Ska försöka ladda mentalt så jag klarar det här..... Sen blir det hem och slänga sig i badkaret och gå in i min egen bubbla och smälta allt. 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0