Gym idag igen :)

Har ätit en hallonsmoothie med havregryn och vaniljyoghurt till frukost tillsammans med en skål med bananbitar och en mandarin. (Eller Elina åt upp mandarinen, hihi). Varit på en lång promenad med hundarna och dricker nu en kopp kaffe och väntar på att Elina ska vakna så vi kan åka till gymmet. Tänkte köra ett ryggpass och lite mage (om jag hinner.) Vill ju inte lämna Elina allt för länge på minisats än så länge eftersom hon inte varit där så många gånger än. 
Känns bra men samtidigt jobbigt att vara tillbaka på gymmet. Man är ju så svag och har inte riktigt fått upp motivationen än. Men tror att gymmet ändå kommer bli min räddning när Beauty sen åker. Nu är det skönt att vara där och ta ut lite inre dumma tankar och aggressioner över sitiationen. 
 
Känns fortfarande jobbigt i stallet när jag vet vad som väntar även fast det samtidigt är så mysigt att få krama om Beautys hals och pussa hennes mule. 
Är fler som hört av sig som är intresserade också så OM nu det inte blir den duktiga tjejen som har provridit så finns fler allternativ. Men jag hoppas på henne, hon kändes så rätt! Mycket vana, mjuk ridning, väldigt konsekvent och hon bor i Stockholm. Skulle vara perfekt!
 
Har kvällsfodring ikväll så då får jag mysa med fina grå i alla fall. Man får passa på att njuta av henne så länge hon är kvar hemma. :)
 
 
Oj nu ser jag en liten människa som rör sig i vagnen, bäst att ta upp henne. :)
 
 
 
 


Kommentarer
Postat av: Linda

Vad duktigt du är! ;D oftast så går det ju hur bra som helst med barnen, det är bara en som mamma som oroar sig i onödan! ;) (mamma samvetet).

De kommer ju och hämtar dig om det är helt åt helvete och sen har du ju lila kik-fönstret att kolla in läget i.

Se det som hjälp till avvänjning inför dagisstarten. Och ett barn som kan vara ifrån föräldrarna är trygga barn som är säkra i sig själva.

Så det kommer att gå suuuper bra!

Svar: "Kan Elinas mamma komma till minisats" hördes i högtalarna efter 40 min. Hon va ledsen och ville inte sitta å leka på golvet. Ville endast vara i knät å det gick inte när det bara va en personal. Men jag hann ju nästan klart med det jag skulle göra iaf. :)
Jenny Säfström

2013-11-08 @ 12:53:47
URL: http://nothiinglastsforever.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0