Hej på dig torsdag!

Elina vaknade halv 7 i morse och började röja runt i sängen så vi gick upp, åt frukost och myste lite. Sen blev hon jätte trött igen så då gick vi båda upp och la oss och sov ett tag till. SKÖNT! 
 
Gav henne lite välling när hon vaknade och åkte sen iväg till gymmet där jag körde ett benpass. Det är benen, rumpan å magen som blivit värst under graviditeten så därför hamnade fokuset där idag. Elina va inne på minisats sålänge me de andra små barnen. Blev ett 45 min pass, så där lite lagom tungt. 
 
Värmde upp på en av cyklarna och avslutade även med 5 min cykling till.
 
 
Bankmötet igår gick över förväntan så det är skitbra! Nu kan vi fortsätta renovera lite till och slipper vänta så länge. Pratade även lite om fonder och lite så då jag inte hade någon aning om vad det ens va för nåt. Har nämligen ett fondkonto som jag inte har några pengar på men som ändå finns där. Tänk att man ändå har så dålig koll alltså. Skrämmande ju! Ändring på det!! 
 
Nu ska jag duscha, har inte hunnit det än då jag promenerade med hundarna och sen har busat en del med Elina. Sen ska hon hem till Jaya igen och jag å Christer ska på en kurs i livräddning av små barn. Spännande! Så idag blir det tyvärr inge stall men i morgon tänkte jag försöka hinna rida. Det ska gå helt enkelt! 
 


Kommentarer
Postat av: Jennysen

Vad duktig du är på gymmet! :D Heja dig! :)

Svar: Tack!! :) ska dit idag igen så fort Elina vaknar här hemma. Försöker komma igång så tar det ganska lugnt än sålänge.
Jenny Säfström

2013-11-07 @ 21:00:18
URL: http://jennysen.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0