Hej träningsvärk

Skojar inte när jag säger att jag går som om jag skitit på mig. Har sån sjuk träningsvärk i mina ben så det heter duga! :) haha!!
 
Igår va jag iväg till Haninge C med Mia och Viola. Kul med sällskap! Köpte endast en halsduk till Elina samt ett par tjockare vantar till henne och tunna fingervantar till mig. Endast sånt som vi verkligen behöver nu. Man vänder verkligen varenda liten krona när man är mammaledig. 
 
 
 
Var även en sväng om till Rusta för att köpa godis till min mamma. Sen blev det bus med Elina resten av kvällen. 
Christer var hos kompisar och kollade på fotbollsmatchen och kom hem sent när vi redan sov. 
 
Fick ett dumt besked igår av tjejen som skulle provrida igen att hon redan tagit hem en kompis unghäst istället. Ibland blir man bra trött på hästmänninskor. Varför säger man inte sånt tidigare. Varför väntar man liksom tills vi (Corina) hör av oss och frågar vilken tid dom skulle komma Och först då säger dom att dom inte kommer. SUCK!! 
 
Näää sånt här gör bara ännu mer att jag INTE vill låna ut henne. Så svårt att hitta seriösa människor som man kan lita på. Och den här tjejen verkade ju jättebra Och sa redan förra gången att hon förmodligen ville ha henne. Så hur ska jag kunna lita på nån annan nu?? 
 
Ställer snart B på en lösdrift eller nåt och har henne kvar iaf. Eller sätter upp massa leksaker i boxen så hon har att göra dom dagarna jag inte hinner rida. 
 
Men men.... Nu ska jag inte tänka mer på det utan ska blicka framåt. 
Elina leker och har varit duktig och borstat sina tänder (tand) nu på morgonen och snart ska vi gå ut med hundarna. Rensa tankarna lite och bara försöka få blodcirkulationen i benen att öka så träningsvärken blir lite lindrigare. 
 
 
 


Kommentarer
Postat av: Marie

Men vad svårt det verkar vara att hitta någon bra som kan ha henne ett tag. Håller tummarna att det ordnar sig på bästa sätt👍 Elina är så söt att man bara dör❤️

Svar: Ja det är jättesvårt att hitta seriösa duktiga människor. Och med tanke på att Beauty är lite svår också så är det extra viktigt att det blir rätt. Känner verkligen inte för att låna ut henne nu.. :-/
Elina är en liten gullfis! <3 :)
Jenny Säfström

2013-11-16 @ 10:33:21
URL: http://www.marieangel.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0