Stora fisken..

Nu är jag hemma från stallet igen. Blev ett varv runt halva slingan och ett varv runt rundbanan., helt lagom. :)
Har ätit några riskakor med avokado till mellis och påbörjat rengöring av akvariumet. Fy så smutsigt det kan bli alltså! Tror min STORA mal har en del med det och göra. Skiter ju som bara den. 
 
Ser väldigt grumligt ut nu, men det gör det jämnt precis när man håller på. Ska hoppa in i duschen nu och sen kör jag en vända till när skiten lagt sig på botten igen så ska det nog bli klart vatten sen. :)
 
 
 
Vi kan inte ha så många fiskar eftersom malen är så stor. Funderar på att byta in den till några småfiskar istället. Har ju en till mal i akvariumet som inte alls blivit så stor, va visst olika raser. Sen är det för tillfället bara två andra småfiskar också. 
 
Skulle behöva ett nytt akvarium egentligen då detta är så gammalt och lite trasigt. Har ingen glaslucka uppe på då den gått sönder å lite så. 
 
 
När jag är klar med akvariumet ska jag å Elina gå på föräldragrupp på öppna förskolan. Hon ska få busa massa och jag får lite efterlängtat kaffe med de andra mammorna. :) alla nöjda! 


Kommentarer
Postat av: Linda

Det låter som en as bra plan, och kaffe är ju aldrig fel! ;)

Svar: Ja den stora fisken är liksom lite för stor, men samtidigt gillar jag den. Den är fin. :) får skaffa ett STORT akvarium.. Haha. Nä men lite sorgligt att lämna bort henne. Har haft fisken i typ 8år.
Jenny Säfström

2013-11-18 @ 11:25:54
URL: http://nothiinglastsforever.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0