Busspremiär

Hallå allihopa! 
Idag har Elina åkt buss ör första gången i Sverige. Efter min sovmorgon som Christer gav mig så började vi morgonen med att gå till lekparken och gunga samtidigt som hundarna fick en promenad. Sen efter det åkte mammamaffian buss till port 73 för att kolla i butiken Lager 157. Linda och Elina hade inte varit där innan så dom ville kolla ifall dom hittade några fynd. Käkade lite lunch tillsammans (även Dalle) innan vi åkte bussen hem igen. Jag som typ aldrig åker kollektivt! Haha.. Men det gick faktiskt bra. 
 
Nu ska jag betala räkningen till målaren och sen ta en kopp välbehövlig kaffe. Ikväll blir det en bio med mammamaffian och deras män. Christer jobbar :( Egentligen har jag inte råd men som tur är så har jag fått en gratisbiljett av mamma som hon i sin tur fått från sitt jobb så då kan jag njuta av filmen ikväll utan dåligt samvete över pengar. Även fast jag har lite dåligt samvete ändå för att jag ätit ute två ggr denna vecka. Fy på mig!!!! Måste bättra mig!! Att det ska vara så svårt.. Är verkligen dålig på att hålla i pengar när det gäller mat. Suck! Är nog för att det är tråkigt att laga mat. Hoppas jag får lite mer inspiration sen när nya köket är klart. 
 
 
Ska passa på att njuta av lite ensamtid nu när lillsessan sover. 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0